Правила та умови гри в казино

1.1. Перш ніж розпочати гру в онлайн казино 777 Original на гроші, необхідно погодитися з Політикою захисту конфіденційних даних та Правилами нашого закладу. Правила та норми, наведені нижче, поширюються лише на тих, хто користується українським ресурсом. Проходити реєстрацію можна лише після вивчення умов та обов’язків сторін. Якщо Ви не прочитали Правила, але відкрили рахунок – значить, Ви автоматично погодилися з Умовами казино.

Основні положення

2. Зміна умов

2.1. Адміністрація має право вносити зміни та оновлювати будь-який пункт Умов без пояснення причин. Зміни можуть вноситися з комерційних, юридичних та інших причин, які пов’язані з обслуговуванням клієнтів. Нові правила діють з їх публікації на сайті.
Користувачі повинні знати: Умови та Політика ігрового закладу може змінитися будь-коли, тому важливо періодично перечитувати договір оферти.
2.2. Якщо нові правила, внесені до положень, на думку користувачів неприпустимі, вони мають право відмовитися від використання послуг казино та закрити свій рахунок.

3. Правові вимоги

3.1. Проходити реєстрацію та грати на гроші дозволено з 18 та 21 року – залежно від юрисдикції. Особам віком до 18 років (неповнолітні), користуватися ресурсами сайту суворо заборонено. Ігровий заклад має право вимагати від гемблера документи, що підтверджують його вік. Якщо в процесі перевірки виявлено порушення, послуги припиняють надаватися, а рахунок блокується.
Верифікація – процедура перевірки особистих даних користувача, що дозволяє підтвердити вік гравця та уникнути блокування за недотримання Умов.
3.2. Юрисдикції тих чи інших держав забороняють участь у лотереях. Використання конкретних інструментів та можливостей казино проводяться на Ваш страх та ризик.
3.3. Платформа не надає послуги, що йдуть у розріз із правовими актами різних юрисдикцій. Користувачі зобов’язані самостійно переконатися, що послуги не суперечать правовим нормам і чинному законодавству країни. Адміністрація казино не відповідає за можливі порушення законодавчих норм із боку клієнта.
3.4. Створювати рахунок заборонено особам із низки країн: Чехії, Італії, Англії, Бельгії, Португалії, Іспанії, Німеччини, Словаччини, Латвії, Угорщини, США, Макао, Тайваню, Гонконгу, Данії, Нідерландів, Австралії, Франції. Список юрисдикцій може оновлюватись будь-коли.
3.5. До обов’язків громадянина входить повідомлення податкових органів про доходи з казино. Гемблер несе персональну відповідальність за всі виграні гроші, які обкладаються державними зборами та податками.

4. Реєстрація та відкриття рахунку

4.1. Всі функції та можливості доступні відразу після відкриття рахунку. Бажаєте користуватися послугами казино – реєструйтесь. У реєстраційній анкеті потрібно вказати: персональну інформацію, номер власного мобільного телефону, або адресу електронної пошти, пароль для входу в обліковий запис.
4.2. Під час створення рахунку потрібно вказувати лише достовірні дані. Адміністрація має право запросити документ, що ідентифікує користувача. Якщо ПІБ та інша конфіденційна інформація не надана або вказана неправильно, адміністрація має право заблокувати рахунок (тимчасово, або безстроково).
4.3. У процесі створення облікового запису важливо вказувати вичерпні та достовірні відомості. В особистому кабінеті можна вносити редагування в надану інформацію. Якщо правила закладу ігноруються, застосовуються обмежувальні заходи.
4.4. Компанія надає простий спосіб авторизації на сайті. Якщо на будь-якому з етапів виникнуть складності – зверніться до техпідтримки. Саппорт консультує по телефону, e-mail та у лайв-чаті.
4.5. Заборонено створення кількох акаунтів (мультиакаунти). За одним ПК, IP-адресою або іншим пристроєм має бути закріплено лише один рахунок. При недотриманні цього правила, адміністрація має право закрити всі дублюючі рахунки на таких умовах:

5. Процедура верифікації

5.1. Користувач має гарантувати:

5.2. Служба безпеки (СБ) казино має право перевіряти контактні дані та інші відомості клієнтів, що підтверджують їхню особу.
5.3. У період перевірки усі виплати тимчасово заморожуються.
5.4. При недотриманні умов оферти ми маємо право закрити рахунок та видалити обліковий запис.
5.5. Надання послуг призупиняється до з’ясування всіх обставин, якщо Ви не можете підтвердити свій вік документально (будь-яким із запропонованих способів). Неповнолітні учасники, що беруть участь у лотереї, підлягають обов’язковому блокуванню з боку казино:

6. Безпека

6.1. Після реєстрації не розголошуйте e-mail та пароль стороннім особам. При необхідності користувачі можуть відновити втрачені дані.
6.2. Клієнт несе персональну відповідальність за несанкціонований вхід до облікового запису та втрату грошей, що сталася через шахрайські дії.
6.3. Несанкціонована авторизація на сайті – грубе порушення Правил безпеки. При виявленні шахрайських дій з вашими даними, повідомте про це саппорт, надавши необхідні докази! Адміністрація не несе відповідальності за фінансові втрати та втрату облікового запису.

7. Фінансові операції

7.1. Взяти участь у розіграшах можна, якщо внести депозит будь-яким із представлених способів.
7.2. Мінімальний розмір:

7.3. Підтвердіть, що:

7.4. Компанія не приймає платежів від третіх осіб.
7.5. За банківські перекази комісія стягується з отримувача.
7.6. Умовами дозволено поповнювати рахунок через мобільних операторів.
7.7. Приймається тільки електронна валюта, готівкові розрахунки відсутні.
7.8. Неприпустимо анулювати вже виконані транзакції. Якщо кошти не розміщуються, вони повертаються із компенсацією комісійних відрахувань.
7.9. Компанія має право заблокувати рахунок, зобов’язана повідомити органи правопорядку про можливі незаконні та шахрайські дії з боку користувача.
7.10. Надсилаючи заявки на обробку, враховуйте такі моменти:

7.11. Усі виплати здійснюються без вихідних у режимі 24/7.
7.12. Створити заявку на виведення можна у розділі «Каса», вказавши суму виплати та спосіб.
7.13. Заявка виведення коштів обробляється протягом 48 годин.
7.14. Ліміти на виведення:

7.15. Виплати у гривнях та монетах – не завжди рівнозначні. Ігрові автомати можуть відрізнятися вартістю монет (coins).

8. Правила гри на гроші

8.1. Вся відповідальність про достовірність фінансових операцій покладена на гемблера.
8.2. В особистому кабінеті зберігається вся історія транзакцій.
8.3. При відмові дотримуватися Умов, адміністрація має право скасувати здійснення транзакції. Усі фінансові операції підтверджуються.
8.4. Вчинені ставки скасовуються на запит, вчасно поданий до саппорту.
8.5. Скасування ставок починає діяти після підтвердження надсилання.

9. Змова зі злочинною групою осіб, шахрайство та кримінальна діяльність

9.1. Не допускається:

9.2. При підозрах у змові та злочинних діях, бонуси та виграші не нараховуються, а виведення припиняється до з’ясування всіх обставин.

10. Заборонені дії на сайті

10.1. Суворо заборонено погрожувати, принижувати, ображати, нецензурно висловлюватися, поводитися агресивно.
10.2. Заборонено виконувати масові розсилки, завантажувати інформацію, яка здатна заподіяти шкоду працездатності сайту та виконувати дії, що заважають нормальному функціонуванню ресурсу.
10.3. Вміст сайту призначений для розваги, тестування азартних ігор та функціоналу. Заборонено копіювати будь-які матеріали, якщо не було видано персонального дозволу від імені Компанії.
10.4. Обхід системи безпеки, спроби зламати пароль – суворо заборонені. Компанія залишає за собою право звернутися до відповідних органів, повідомивши про протиправні дії з боку порушника.
10.5. Компанія не несе відповідальності за хакерські атаки, збої в системі та інші форс-мажорні обставини.
10.6. Заборонено передавати або продавати рахунок (обліковий запис).
10.7. Компанія регулярно здійснює аудиторську перевірку щодо виявлення можливих шахрайських дій. Якщо виграші були отримані за допомогою нечесних алгоритмів або схем, адміністрація має право заблокувати профіль в односторонньому порядку.

11. Терміни дії та анулювання договору

11.1. Поки клієнт не отримає офіційного підтвердження щодо закриття рахунку, вся відповідальність за фінансові транзакції залишається на ньому.
11.2. До закриття рахунку компанія має право стягнути суму чи комісію, яку Ви винні.
11.3. Після закриття рахунку рахунки договір про співпрацю анулюються, зобов’язання сторін припиняються.
11.4. Компанія залишає за собою право блокування облікового запису:

11.5. Якщо рахунок залишається неактивним протягом 6 місяців, ми залишаємо за собою право закрити рахунок або тимчасово припинити його дію.

Зміни на сайті

Компанія може на свій розсуд доповнювати та вносити зміни до будь-якої послуги, що пропонується на веб-сайті.

12. Системні помилки

12.1. Технічні збої в ПЗ, системні помилки, проблеми із сервером – компанія оперативно вирішує можливі проблеми на своєму боці. Несправність устаткування, що використовується, збої в роботі інтернет-провайдера – це відповідальність гравця.

13. Обмеження відповідальності

13.1. Компанія дбає про своїх клієнтів, але використовувати послуги чи ні – індивідуальний вибір кожного користувача.
13.2. Діяльність сайту регулюється на підставі умов, описаних на ресурсі. Ми не беремо на себе жодних додаткових гарантій, і цим виключаємо свою відповідальність (відповідно до чинного законодавства) в частині всіх гарантій.

14. Порушення умов

14.1. Ви зобов’язуєтеся повністю компенсувати всі витрати, ризики та інші втрати, що виникають у разі порушення Умов.

15. Права на об’єкти інтелектуальної власності

15.1. Вміст сайту є об’єктом авторського права, інших майнових прав, що належать Компанії, або використовується за ліцензією правовласників третьої сторони. Контент може завантажуватись виключно для особистого, а не комерційного використання.
15.2. Використання функціоналу Веб-сайту не порушує авторських та інших майнових прав.
15.3. Заборонено копіювати логотип бренду, дизайн та стиль платформи, відтворювати та використовувати товарні знаки та інші матеріали, представлені на сайті.

16. Особисті дані

16.1. Компанія дотримується вимог захисту даних і дотримується Політики конфіденційності.
16.2. Перед реєстрацією рекомендується ознайомитися з правилами обробки особистих даних, після чого можна погодитись із умовами.

17. Використання файлів cookie

17.1. Компанія використовує cookies, щоб забезпечити функціональність платформи. Кукі дозволяють спростити процес авторизації на сайті, збільшують швидкість завантаження сторінок та спрощують навігацію.

18. Скарги клієнтів

18.1. Усі претензії розглядаються техпідтримкою.
18.2. У разі спору Ви погоджуєтесь з тим, що збережені записи на сервері діятимуть як остаточне свідоцтво щодо визначення результату будь-якої скарги.
18.3. Результати всіх розіграшів є випадковими і визначаються генератором випадкових чисел (ГСЧ). Скарги щодо результатів розіграшу, виданих ГСЧ, не розглядаються.

19. Інтерпретація

19.1. Вихідний текст умов написаний російською і перекладений українською, він інтерпретується відповідно до оригінальної версії.

20. Права та обов’язки

20.1. Компанія залишає за собою право призначати, передавати, віддавати в заставу та субліцензувати Умови будь-якій третій особі – частково, за домовленістю або повністю (без попереднього повідомлення користувача).

21. Непередбачені обставини (форс-мажор)

21.1. Компанія не несе відповідальності за невиконання умов у разі обставин непереборної сили, включаючи бойові дії, природні катаклізми, атаки хакерів та інші форс-мажорні ситуації.

22. Відмова від зобов’язань

22.1. Користувач зобов’язується виконувати взяті на себе зобов’язання та не звільняється від їхнього дотримання, навіть якщо Компанія не виконує прописані Умови. Відмова від виконання будь-якого з зобов’язань Умов нестиме юридичну силу лише у разі офіційного заповнення скарги письмово та відповідно до існуючих нотаріальних норм.

23. Посилання

23.1. Компанія не несе відповідальності за розміщені посилання, що ведуть на сторонні ресурси. Вся інформація, що посилається на сторонні сайти, – це дані, представлені виключно з метою інформування.

24. Повернення за програші

24.1. Cashback – це вид бонусу, що дозволяє повернути певний відсоток від суми програних коштів.
24.2. Кешбек доступний, якщо користувач пройшов реєстрацію, авторизувався і вніс депозит.
24.3. Кешбек у розмірі 10% від суми програних коштів нараховується щотижня. Вейджер – х10.
24.4. Cashback розраховується за формулою (2000 – 1000 – 40 – 200)*0,1 = 76 гривень. 2000 – ставки, 1000 – виграші, 40 – залишок, 200 – очікуване виведення.
24.5. Активувати бонуси можна в особистому кабінеті.
24.6. Якщо Компанія вирішить, що Ви зловживаєте бонусами, вона може за своїм рішенням утримати, відмовитися або заборонити всі виплати та інші заохочення, а також заблокувати доступ до облікового запису (тимчасово або безстроково).

Безпечність платежів

25. Захист персональних даних

Компанія працює відповідно до закону №2297-VI про захищеність персональних даних.
Конфіденційна інформація збирається на законних підставах, не розголошується, не передається третім особам та використовується виключно за призначенням.
Особиста інформація клієнтів надійно захищена. Випадкові втрати матеріалів, знищення, пошкодження виключені. Під час реєстрації вказуйте лише достовірні дані. Відповідальність за актуальність введених даних лежить на користувачі.
Особиста інформація потрібна для верифікації, запобігання шахрайству, виведення коштів та авторизації.
25.1. Права та обов’язки сторін
25.1.1. Права Гравця
Якщо при заповненні особистої інформації були допущені помилки, користувач має право звернутися до техпідтримки для коригування зазначених даних.
25.1.2. Обов’язки Гравця
Гравці зобов’язуються надавати тільки актуальну та достовірну інформацію. У разі зміни конфіденційної інформації слід проінформувати про це працівників техпідтримки.
25.1.3. Права адміністрації
Компанія має право розірвати/припинити дію договору в односторонньому порядку.
25.1.4. Обов’язки адміністрації
Компанія надає доступ (за запитом) до персональних відомостей, що зберігаються на серверах, а також зобов’язується повідомляти про всі зміни особистих даних.
Всі контактні та особисті відомості зберігаються протягом усього періоду співпраці Компанії та Клієнта.
Обов’язки користувачів та адміністрації майданчика регулюються на законодавчому рівні: «Захист персональних даних» від 6 червня 2010 року.

26. Захист прав

Діяльність Компанії регулюється виходячи з закону «Про захист персональних даних». У разі виникнення спірних ситуацій Компанія та Клієнт домовляються між собою або звертаються до судових інстанцій.

Visa
Kyivstar
MasterCard
Vodafone
Lifecell
Monobank